GT - Bridge

2010.08.22. 12:38

 Tegnap este voltunk Jedlikben megnézni a gólyatábort Judittal. Egész jó volt. Látványosabb és hangulatosabb volt, mint a délelőtti bénázások - a gólyák részéről.
Emlékszem mikor mi voltunk gólyák, de akkor nem volt olyan valamit nem csináltunk meg, vagy ilyesmi. Főleg azért mert féltünk a nagyobbaktól, meg mert fel se merűlt bennünk, hogy van olyan választás hogy "nem".
A mostani gólyák már nagyon nyomik voltak. Nem akartak résztvenni, bénák votlak, stb. Egyedül a gépészek és az elektrósok voltak normálisabbak de az infó és gazdinfó osztály szégyent hoztak a Jedlikre.
Nyilván sok múlik a szervezőkön is, mert hát valljuk be a szervező gárdában van egykét ember akitől nem hogy nem ijednek meg a gólyák, de ők röhögik őket körbe..
A másik dolog, ami külön szégyen, az az hogy külsős szervezők is vannak, akiknek kurvára smmi közük a sulihoz. Értem én hogy barátnő, meg mit tudom én, de akkor jöjjön be vendégnek, de ne szervezőnek. Viszont értem a másik oldalt is, hogy gyakorlatilag úgy kell összevadászni az embereket,akik hajlandók résztvenni a szervezésben.
Pont ezért döntöttem el, hogy jövőre én is szervezni akarok.

Jedlik után Judit feldobta, hogy menjünk el Bridgebe inni valamit. Egy Gin-Tonic bármikor jöhet, szóval azt ittunk, főleg hogy Judit még nem próbálta soha. Be is jött neki, mert hamar a második körhöz értünk. Természetesen annak is meg lett az eredménye hogy egész nap nem sokat ettünk, de azért nem volt komoly baj. Inkább csak egymáson röhögtünk.
Amúgy azon is sokat röhögtünk, hogy milyen emberek járnak oda szórakozni. Nem feltétlen gáz emberek, hanem inkább hogy mennyi féle. Ez természetesen magába foglalja a gázokat is. Icáék is befutottak (természetesen nem azért írom őket a gáz téma után mert gázok). Nem méltóztattak köszönésre se. Nem tudom kettőnk közül akkor ki a nagyobb paraszt. Én jót röhögtem rajta és igyekeztem ezt jól láthatóan csinálni. Elég gyerekes viselkedés ez - mindkettőnk részéről - de továbbra is úgy gondolom hogy nekem nincs miért szégyenkeznem ica - hoppá, kisbetű lett -  előtt.
A móka jó volt. Itthon már csak elfeküdni volt erőnk.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr472238750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.08.22. 14:15:13

Akkor érdekes egy GT lehet... Most aztán jöhet az a szöveg, hogy "Bezzeg a mi időnkben!" :D
Párszor én is gondoltam rá, hogy be kéne szállni szervezésbe, de ez egyelőre elmaradt. Lehet, hogy jövőre változnak a dolgok, és én is belépek a gárdába valamilyen szinten, majd kialakul még. Az biztos, hogy jó lenne részt venni még egy GT-n, még ha a "másik oldalon" is.

enzo23 2010.08.25. 00:33:47

Jaja, gyertek GT-t szervezni, szerintem érdemes lenne kipróbálnotok, ha más nem akkor jövőre :) (viszont addig nem nagyon lesznek új dolgok blogon;))
A külsős szervezőkről meg annyit, hogy azért kellenek, nem csak mert nincs elég jedlikes, hanem mert eléggé színesítik a csapatot, és néhányuk jobban dolgozik, mint néhány jedlikes. Mások meg nem, de ez akármilyen csapatnál így van.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.08.25. 00:45:15

Oké Enzo, majd csinálunk egy külön Lost-stílusú szakaszt :D
Na jó, ezt még én se gondoltam komolyan :D

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.08.25. 13:55:17

Úr isten! "Ments meg szerelem.." Csináljunk egy Justin Bieber csapatot is lécci.. lehetnék a csapatkapitányuk.
És minden feladat úgy kezdődnek hogy "hey baby baby baby"

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.08.25. 16:31:42

Oké, de ki vállalja be, hogy a 3 nap minden órájában megdobálja kb. 200 ember? :D Esetleg Zeller? Őt úgyse találja el senki :D (Közeleg a tanév, visszatér a gonoszságom is.)

enzo23 2010.08.25. 20:02:21

Már harmadik éve a nyitójáték végén van egy lehetetlen kvíz, amiben mindig benne van a következő kérdés:
>:| 108=?
és eddig senki...a legjobb válasz az volt hogy "<3"

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.08.25. 20:11:32

Áh, nem tudnak a kisuborkák (Pöszke után szabadon) semmit sem, nekik még érniük és kovászolódniuk kell.
Amúgy miért nem kérdezitek tőlük inkább a Valenzetti-egyenletet? :D
süti beállítások módosítása