Normális hétvége

2010.10.09. 20:16

 Akinek normális családja van az nagyon nehezen tudja elképzelni, hogy milyen sokat jelent egy normális hétvége. Végre elértem ide is. Anyu nincs itthon, még csak azt sem tudjuk hogy hol van, mert elvileg Siófokon van, de nekem azt mondta hogy Pestre megy, Juditnak meg azt, hogy Szentendrére.. Gyanús.. De most még ez se érdekel.
Apuval vagyunk itthon, közösen főzünk, elmentünk a városba sétálni meg dumálni és még kicsit pakolásztunk is.
Igaziból sokkal nyugodtabb vagyok, jobb a közérzetem. Tényleg.
Azt szokták mondani, hogy van olyan hogy valaki belebetegszik valakibe, annyira szereti. Hát ez alapján van ellentéte is nem? 

Tegnap volt itt Cinky is és egy elég laza esténk volt. Megittunk 2 üveg bort, elszívtunk 3-4 pipát, és kidumáltunk mindent. Kurva jó volt. Olyan igazi régi-idők feeling.
Ma pedig Bojki volt itt ebédre. Vele is régen találkoztam már, szóval jó volt dumálni.
Holnap pedig jön Niki ;)

Azt hiszem minden rendben lenne, ha így maradna. Aztán beleér a kezem a bilibe..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr182358733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása