@#41

2010.07.16. 00:00

 Ma nagyon nyugis volt minden. Főleg mert raktam csempét is. Ez nagyon durván hangzik, de engem nagyon meg tud nyugtatni a csempe ragasztás.
Ma mindenki itthon serénykedett. Pakoltunk, rendet raktunk. Egyedül anyu nem volt hajlandó belefolyni a munkába. Rendrakást tetetett de közben TV-t nézett..
Délután pedig "most dolgom van, egy óra múlva jövök" - majd 4 órakor láttuk újra. Na semmi gond. Még az a szerencse hogy nálunk egységesen mindenki elviseli ezt.. Én már nem sokáig. Én marha lusta vagyok - igen, tudom - de ha valaki még nálam jobban kibújik a munka alól az már felháborító.
Végső soron nem baj, mert ha itthon lett volna, akkor meg ment volna az idegeskedés. Így legalább nyugalom volt - és rend lett.

Holnap megyünk Judittal ping-pont cuccot venni, mert minden ami volt már vagy eltűnt, vagy elrohadt. Labda mindenképp kell, talán ütőt is veszünk.
Délután pedig jön Balage ha minden igaz. Bár ez még nem megerősített információ.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr192154616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása