Dunaparti dumaparti

2010.05.08. 17:28

  Most jöttem haza Duna partról. Elég durva volt. Balage szólt, hogy ma ott melózik, gondoltam megnézem magamnak, hogy mi is ez, hogy is ez.

Egész délelött itthon voltam, meg segítettem apunak, szóval mindenféle lelki furdalás nélkül indultam le.
Vittem neki(k) ebédet - mert hogy Lilla is ott volt. Valami sárkány hajós rendezvény volt, és mindenki evezett. 
Balázsék a gyermekek házát reklámozták és ilyen programokat szerveztek - "ne írd azt hogy ilyen, mert nem tudsz rámutatni!" - az ott kallódó gyerekeknek. Elég nyugis volt. Végig ültünk a fűben, dumáltunk, néztük a MILF-eket meg ilyenek.

Aztán felmerült bennünk a kérdés, hogy vajon "te elhoznád a gyereked egy ilyen rendezvényre?" Hát hogy őszinte legyek én a gyerekeket se bírom, nem hogy a gyerek rendezvényeket, szóval én max azt játszanám be, hogy a gyerekre karóra és megmondanám neki, hogy mikor a kismutató a legaljára ér és közbe a nagymutató meg fefelé mutat, akkor találkozunk a nagy fehér sátronál - sörsátor.
Nincs az az isten, hogy én egy gyerekkel körbe körbe mászkáljak és közbe ha elrontja a labirintust, akkor még meg is vigasztaljam. Persze a saját gyerekére nem mondhatja azt az ember, hogy de balfasz vagy fiam. Főleg azért, mert nem káromkodunk a gyerek előtt, másrészt meg az én gyerekem nem egy balfasz.

A fent említett dolgok miatt nem vinném ki kézenfogva az én gyerekemet, de ettől függetlenül a sörsátoron kívül is van épp elég hülyeostoba szülő, aki cigivel a kezében vonszolja a gyereket. Nem arról van szó, ha buli van én is elszívok néha egy szálat, de ha olyan helyen van az ember, akkor nem gyújt rá. Nem szarsz oda, ahol eszel.
Szóval arra akartam igaziból kitérni, hogy minek vállal gyereket egy olyan ember, aki még maga sem nőtt fel. 
Elborzadva néztem azokat a fiatal szülőket, akik még mindig középiskolásoknak érzik magukat. Tudom, hogy tudjátok, hogy miről beszélek. Amikor anyuka már 35 éves, de a picsatetkó még friss a hátán, és hidrogénhaj, és ribanc roller - 10cm tűsarok - a Duna parton..
Sajnos apuka sem különb. Próbálja fenttarttani a régi, koleszos, kurvamenő focista vagyok - nem is volt soha - formát. Hátrazselézett kopaszodó haj - szintén 35 évesen, mert ugye sapka már akkor se volt menő mikor még ő volt középiskolás - fux a nyakba, mert az kell, valami ócska kínai fényeslencsés elnyújtott sportos napszemüveg, ami ránézésre sincs több, mint 300ft és akkor megkoronázandó az egészet: suhogós melegítőnaci még '92-ből és hozzá egy múlt századi puma cipő.
Apucit követi a lánya, aki még csak 14 éves, de már most nagyobb kurva mint az anyja. Magassarkú bőr csizma, hidrogénhaj, fényes műanyag kabát - nekem is olyan van, de én menő vagyok benne - és 800db bizsu cucc.

Természetesen nem minden család ilyen kirívó. Láttam átlagos családokat is. Apukán szandál zokni, anyukán kiscipő és a kislány nem egy kurva a sarokról, hanem egy normális, kislányforma kislány.
Hála istennek főleg ilyenek jöttek oda hozzánk - Balázsékhoz - játszani, szóval a sok korábban leírt hülyén csak messziről nevettem.

A buli amúgy jó volt. Még pucér női seggeket is láttam, mert melletünk öltözött át egy nő. Volt sültkrumpli 500 ft-ért, meg sült csirke mell 1500 ért. 

A móka 4 kor végetért, azóta itthon megettem azt a pár kiflit, amit anyu itthon hagyott nekünk. Zárójelbe megjegyezném, hogy azért mert meg vannak égve. Ma amúgy volt piacon. Elment reggel 8:30 kor és délután 2 kor jött vissza. Amit ezidő alatt sikerült neki venni az 2 doboz fogkrém, 1 doboz tojás. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr881984117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizsergefa 2010.05.08. 18:13:07

hány segge volt annak a szerencsétlen nőnek? :D

Gerely

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.05.08. 18:44:52

az hagyján, de most vissza olvastam és tele is van hibával :D
micsoda kibaszás ez, hogy a chromeban nincs helyesírás ellenőrző.. :S
süti beállítások módosítása