Hogy bringázzunk esőben

2011.03.20. 21:32

 Én nagy bringás vagyok de néha még engem is ki lehet akasztani hülyeségekkel. Vannak olyan dolgok, amik abszolút egyértelműek és nem kell őket megmagyarázni. A hó az fehér és kész. 
Ilyen dolog például az is, hogy esőben ha nem esőkabátban megyek ki, akkor elázom. Azt hiszem az ok okozati viszony értelmében ez még lekövethető. 
Az is logikus, hogy ha esik az eső akkor olyan táskában kell tartani a kincseket, ami vízhatlan, mivel az eső folyékony halmazállapotának köszönhetően hajlamos befolyni ide-oda.

Mindezek ellenére vannak még olyanok, akiknek ez nem egyértelmű. Nekik szól a lenti videó.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr112757127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizsergefa 2011.03.20. 23:00:02

soha a büdös életben nem volt a fejemen sisak bringázás közben (brain damage? nobrain! problem?)

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2011.03.21. 19:25:09

nekem van bukóm, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor volt rajtam :D
itthon hülyének nézik az embert, ha felveszi :D

bizsergefa 2011.03.22. 14:58:13

nem nézem hülyének azt aki felveszi, de valahogy nekem nem jön hogy na megyek bringázni akkor bukó fel... vagy görkorinál térdvédő meg ilyenek.. ha baszódok akkor hadd fájjon, majd legközelebb jobban csinálom :D
süti beállítások módosítása