Agyfasz

2011.03.16. 22:28

 Ma már nem lesz itt semmilyen móka. A ma esti program történelem tanulás lesz, mert hogy holnap témazáró. Mert hogy a mi üdülőközpontunkban még ilyen is van. De hogy minek..?
Ezért jelenleg a weinie4-es bögrémből kortyolgatom azt a teszkós kólát, ami a bor mellett pihent a hűtőben, hogy némi lendületet adjon az estéhez. 

Az én édes drága anyukámmal is volt egy rendkívül üdítő beszélgetésem. Azért ez is valahol nagyon vicces, hogy életem némely oly ritka pillanatában akar törődni velem a drága, amikor még a szokottnál is jobban leszarom. Sőt, továbbmegyek. Még idegesít is, de úgy isten igazából.
Én kis naív azt hittem, hogy a válás arra jó volt, hogy ezentúl legalább ilyen téren nyugalom lesz, hogy többet nem lesz az téma, hogy az "apád egy fasz", ha már egyszer elváltak.

Ide most valami nagyon frappánsat kellene írnom, de csak egy rövid interjú jut eszembe:
- Kedves Katalin asszony, ismeri ön azt a szólás-mondást, hogy aki kurvának áll az ne csodálkozzon, hogy basszák?
- Nem.
- Köszönöm az interjút.

Kifejezetten örülök annak is, hogy a születésnapomon -  amin kaptam egy csomó fasza dolgot is, és amiről írni is akartam, de így.. - sikerült ilyen kurva kibaszott mód elbasznia a napomat. 
Mindezek ellenére azért köszönöm a sok jókívánságot, a csokit, a kedves szót - ilyenkor döbben meg az ember, hogy mennyit ér, a weinie4-es bögrét, a kamerát, a kinder csokit és a levelet. Jó volt veletek ünnepelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr752745829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vikkker 2011.03.16. 23:44:53

még épp időben... rászántam magam és regisztráltam,hogy +1.-ként felköszönthesselek így ismeretlenül :) tehát nagyon-nagyon boldogság még legalább 80 évet kívánok!:)
V

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2011.03.16. 23:46:07

köszi szépen :) és tessék továbbra is olvasni :) holnaptól beindul az élet :D

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2011.03.17. 11:49:38

ma már lesz poszt blogon rendesen :D
süti beállítások módosítása