Vidéki gyerek a nagyvárosban

2011.03.02. 10:49

 Ma feljöttem Pestre egy hirtelen gondolat folytán. Pár napja kitaláltam, hogy nekem igaziból fel kéne jönni, mert egyrészt régen voltam már Juditnál, másrészt meg mert ma van Szaszunak a születésnapja.
Egyébként ha bárki kérdezi, akkor rendkívül beteg vagyok. 
A mai program az lesz, hogy délután megyünk megnézni Judit új lakását, meg aláírjuk a szerződést. Este meg megyünk mókázni a Morisons2-be. Remélem jó lesz. Pontosabban jó lesz! Pesten még úgy se voltam rendes buliban :)
Most megyek mert megy a heppöning Judittal :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr22703608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekonull 2011.03.03. 01:51:13

morrisons2 egy trágya, baszki!
süti beállítások módosítása