Ügyfélszolgálat

2010.12.13. 21:00

 Tipikus esete annak, amikor az embernek amúgy is felrobbanni készül a feje az idegtől, és akkor azt várja, hogy majd a segítség biztosan jó lesz, és pillanatok alatt megoldják a problémát, de nem.. mert a telefonos kisasszony/srác még fele annyit se ért az egészhez, mint jómagam és hasonló kérdésekkel tudnak bombázni, mint pl.: "a póver gomb be van nyomva" vagy másik (internet hiba bejelentés):
- a kis doboz alatt van a nagy doboz igaz..?
- igen, a modemre rá van kötve a router..
- az a nagy doboz akkor? és milyen madzaggal?

Azt hiszem innentől kezdve senkinek nem kell bemutatni a jelenséget. Az abszolút kedvenc viszont az internet hibabejelentő oldal a szolgáltató honlapján.
Hasonló epic esettel akkor találkoztam, mikor leszedtem egy Office-t és a telepítő kód egy .docx fájlban volt benne..
Szép napot mindenkinek ;)

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr252514035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása