Ügyfélszolgálat
2010.12.13. 21:00
Tipikus esete annak, amikor az embernek amúgy is felrobbanni készül a feje az idegtől, és akkor azt várja, hogy majd a segítség biztosan jó lesz, és pillanatok alatt megoldják a problémát, de nem.. mert a telefonos kisasszony/srác még fele annyit se ért az egészhez, mint jómagam és hasonló kérdésekkel tudnak bombázni, mint pl.: "a póver gomb be van nyomva" vagy másik (internet hiba bejelentés):
- a kis doboz alatt van a nagy doboz igaz..?
- igen, a modemre rá van kötve a router..
- az a nagy doboz akkor? és milyen madzaggal?
Azt hiszem innentől kezdve senkinek nem kell bemutatni a jelenséget. Az abszolút kedvenc viszont az internet hibabejelentő oldal a szolgáltató honlapján.
Hasonló epic esettel akkor találkoztam, mikor leszedtem egy Office-t és a telepítő kód egy .docx fájlban volt benne..
Szép napot mindenkinek ;)
Cyanide & Happiness @ Explosm.net
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.