Budapest #2

2010.11.04. 09:57

 Már hazaértem, csak tegnap nem volt energiám írni, mert hulla voltam. A vonatos poszt majd még jön...
Pest amúgy nagyon jó volt. Főleg mert Juditnál voltunk. Nagyon jó lett a lakása és nagyon vendégszerető volt. Legközelebb is megyünk hozzá. Minden reggel csinált finom reggelit, meg teát, aztán a közös progi után mentünk bandázni. Kedd este Andi is csatlakozott hozzánk.
Voltunk fent a várban is, és meglepő módon azt kell mondanom, hogy Pesten is rengeteg szép hely van. Én nem nagyon jártam még fent, vagy ha fent is voltam, akkor sem mentem semmi nézelődni való helyre. 
A bérlet is nagyon bejött. Jó, hogy itt Győrben is van bérlet a buszra, de Pesten azért sokkal másabb, mert egy bérlettel igaziból akárhova eljuthatsz, jóval rövidebb idő alatt.
Ja és Juditnál Tv-t is néztem, ami megdöbbentő volt. Megnéztem 2 rész Barátok Köztöt, meg valami másik csatornát is néztünk, de nekem az annyira új volt, hogy már nem is emlékszem a nevére. Asszem valami reflektor tv, vagy premier tv, vagy mit tudom én. Az mondjuk vicces volt.
Na most nyomom a kontentet, mert le vagyok maradva.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr562422535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása