Tegnapi móka

2010.10.15. 16:37

 A tegnap egyszerűen zseniális volt. Megkockáztatom, hogy jobb nem is nagyon lehetett volna. Este átjött Peti meg Cinky, aztán 11 után Szaszuval ment a parti. Nem volt semmi extra, csak fejenként megittunk egy üveg bort, meg elszívtunk 2 pipát. Ennyi volt a nagy móka. 
A végén azért éreztem, hogy bennem van egy üveg bor, mert amilyen okos vagyok délben ettem utoljára, és mivel nem vagyok edzésben ezért az üveg végén már éreztem hogy jó a hangulat. Több nem is kellett volna, ez pont jó volt így.

Ma suliba is nyugalom volt, itthon meg főleg. Anyunak megmondtam, hogy ha nem rak rendet vasárnap estig, akkor kihozom a tévét a szobájából. Ennek igaziból két következménye lehet:
#1 - rendet rak és jó kislány lesz
#2 - kibékül apuval, és nála fog tévézni.

Igaziból elég elvetemült a másodikhoz, szóval még nem tudom, hogy mi lesz a vége. Most hamarosan megyek ki Nikiékhez, este meg talán jön át Mircsi és Szaszu ;)
Megyek is.
Este még jön kontent.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr242374188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása