Bridge review

2010.10.03. 11:35

 Tegnap volt a Brigdes nap. Én nem vagyok nagy bulizós, de Niki már régóta akart menni és mivel Judit is itthon volt, ezért úgy döntöttünk, hogy akkor most megyünk.
A kezdést úgy terveztük, hogy mivel Judit osztálytalálkozón volt, ezért majd ha hazajön, majd utána megyünk át együtt. Mivel a találkozó 4 kor kezdődött, úgy saccoltuk, hogy 8-9 felé már itthon lesz. Ennek ellenére Judit még éjfélkor sem volt sehol.

Így mi 12:20 körül indultunk át Bridgebe. Rögtön össze is futottunk jó pár ismerőssel. Még Gergő és Nóra is ott volt, amin mondjuk különösen meglepődtem. Gergő mondjuk erősen tartotta magát, de aztán Zsófi képes volt beráncigálni egy tánc erejéig.

Én nem volt táncos kedvemben - mint általában - még a két Gin-Tonic után sem. Azon meg különösen felhúztam magam, hogy a kettőben együtt nem volt annyi Gin, mint egy normálisban szokott lenni.
Aztán végülis nem rágódtam ezen, mentem Niki és Judit után. Ők nagyon élvezték. Hát még a fiúk, amikor együtt táncoltak. 
Természetesen a szokott banda is ott volt: Kömi, Pálesz, Balage, sőt még Chris és Patrik is. Gery is befutott még az elején. Szóval egész este együtt nyomtuk.

Végül 4 kor jöttünk el. A csajok zuhany után rögtön be is zuhantak az ágyba. Reggel meg persze el kellett menni szavazni, szóval most Judittal mindketten takarékon megyünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr742341310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mnora 2010.10.03. 12:41:36

sikerült a "nyáááár van" gigantikus slágerre táncolni az utolsót:D

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.10.04. 06:58:43

amúgy tök megfigyelhető, hogy záróra felé elkezdik játszani a szar zenéket :D
süti beállítások módosítása