Hasznos nap ismét

2010.09.30. 16:37

 Nem győzöm hangsúlyozni hogy nem értem, minek járunk be. Ma a töri óra volt megint értelmes, meg talán a két magyar együtt kitett egy normálisat.
Tesi nulla, marketing nulla..

A mai feladat nadrág varrás volt. Van/volt egy elég durván trapézos nadrágom és mivel én utálom a trapéz nadrágokat, de az anyaga meg jó, ezért úgy döntöttem, hogy kicsit átszabom.
A táska után ez már gyerekjáték volt. Csak felbontottam a régi varrást, és gyorsan végigszáguldottam raja 1cm-el beljebb, meg a legvégén a trapéz forma helyett répára vettem a figurát.
A siker teljese. Van még egy nadrágom, amit végre tudok majd használni.

Ma jön Judit is, meg Cinky is jön elvileg matekozni, meg most megyek mindjárt Petivel árkádba, mert kell cipőt vennem. Meg akartam várni a fizetés napot, mert anyu beígért egy kis segítséget a cipőbe, meg apu is, de aztán annyira szétment a cipőm a sarkánál, hogy muszáj vennem másikat, mert ázik be.
Szóval ma még új cipőm is lesz.

Megyek is mert nem érek oda időre, ahova kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr712334999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása