Könyv

2010.09.26. 21:00

 Nem, továbbra sem arról vagyok híres, hogy sokat olvasok. Őszintén szólva én szívesen olvasok, csak rendszerint, amit olvasnék az általában nincs meg, ha van boltba, akkor meg drága és sokallok rá annyi pénzt. 
Szóval egy smucig disznó vagyok, pedig a műveltségre nem kéne sajnálni.

De most nem ez a lényeg - hanem hogy de szóval nem kezdünk mondatot. De ez sem lényeg - haha - hanem az, hogy mivel most már mindenki írhat könyvet, mert az menő, meg mert azzal jól lehet keresni - ha nem ostobaságokat ír az ember. Mondjuk ez is olyan dolog, hogy ha Annácska tud könyvet írni, akkor én is. De volt már olyan könyv a kezemben, amiben csak faszság volt, és mégis jó volt - pedig nem vicckönyv volt.

Szóval - erről is le kéne szoknom - kitaláltam, hogy majd ha nagy leszek, és lesz felesleges egy havi fizetésem, akkor majd írok egy könyvet. És persze majd gazdag leszek és az én könyvem egy varázslótanoncról - azt már lelőtték - egy munkanélküliről fog szólni. Főleg azért, mert itthon abból sok van, és majd mindenki magára ismer, és majd viszik mint a cukrot. Ugyan az lesz az üzletpolitikám mint Coelho bácsinak. Ez a terv.

Aztán majd ha már lesz belőle 8 rész, akkor eladom az abc-nek és csinálhatnak belőle sorozatot. Aztán ha már az se, akkor meg egy 3D-s mozifilm. 
A pénzt meg eliszom és elkurvázom. Németországban. Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr32325338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása