Magyar String Bike Project

2010.09.22. 21:34

 Pár napja látott napvilágot a Schwinn-Csepel új terve, a Strin Bike. Az alap elgondolás az volt, hogy a lánc helyett valami más megoldással oldják meg a meghajtást, és most végre sikerült, és a sok évi finomítás után itt a végeredmény.

Az alap elgondolás a winchesterek elnyűhetetlen mechanikájából jött és kis csinosítás, csiszolgatás után bemutatták a kész bringát is. Az egésznek a lényege, hogy a meghajtást egyszerre két oldalon, húrokkal oldják meg. A legnagyobb előnye a dolognak, hogy a váltást így fokozatmentesen is meg lehet oldani, így még könnyeben tudjuk kedvünkre igazítani az erőeloszlást.
A tervezők azt ígérik, hogy ezzel a megoldással akár tovább is bírhatják az alaktrészek, és mivel nem a szokványos fém a fémen technikán alapul, ezért nem kell olajban úsztatni a gépet - ezzel is egy gonddal kevesebb.
A bringa szerelése is egyszerű, mivel a hajtás függetlenített a keréktől, így a hátsó kereket - csak úgy mint eddig - egy mozdulattal kivehetjük ha épp gond adódik vele. 
Mivel rengeteg videó van a bringa minden funkciójának a bemutatásához, ezért ezeket a tovább mögé raktam.

Nekem amúgy egyetlen kérdésem maradt az egész koncepciót illetően: hova kerül a tárcsafék?

Az eredeti teljes cikket itt olvashatjátok, ha még kérdésetek van. Az új infót Bojkinak köszönjük ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr492316426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása