Sokk

2010.07.04. 18:52

 Tegnap délután már tudtam, de csak ma tudatosult bennem hogy mi vár rám holnaptól:

ANYU EGY HÉTIG SZABIN LESZ ITTHON!

Nem tudom mit fogok itt magammal kezdeni. Már kitaláltam, hogy önként lefestem a kerti padot, meg a székeket, mert akkor legalább nem vele kell foglalkoznom.
Mert ha itthon vagyok, akkor bejön beszélgetni, meg érdeklődni, meg ilyenek. Így ha lent vagyok az udvaron, akkor legalább nem jön utánam, vagy ha mégis, akkor majd nem hallom a szövegelését attól, hogy megy a csiszológép.

Szép egy hét lesz, már látom előre. Hála istennek Judit jön a hétvégén.. Ő a nap megmentője :D Aztán 14-én go Stelar koncert. Mondjuk még azt se igazán tudom, hogy hogy lesz, de  jó lesz én már érzem. jó lesz végre valami kettesben csinálni Judittal szülők nélkül :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr122129203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása