@#28

2010.06.24. 00:04

 Ma elég sűrü napom volt. Korán keltem, 7:30 kor, mert 8:30 kor Andival találkoztam, hogy együtt menjük a suliba megnézni az új elsősöket. 
Az idei elsősök elég normálisak, nem volt köztük talán egy gáz arc se - nem úgy mint a korábbiak között. Bár meg kell jegyeznem, hogy volt köztök pár nagyon raj is. Fux a nyakba, menő öv, baszunk mindenre, anyuci úgy is elintézi az iskolát..

Mi Andival - Andi - a biztosítást intéztük. Nagyon meglátszott, hogy a nép csóró. Mindenki az ingyenes biztosítást választotta, talán összesen 10 ember volt, aki kért fizetőset, és csak egy valaki, aki a 4000-es verziót kérte (legdárgább).
Suliba még pipáztunk egyet a doháynzóban. Az feelinges volt. Kuti mondjuk továbbra se szimpatikus. Nagyon nagy wanna be arc. 

Suli után mentem mamához kajálni. Már jó volt normális kaját enni. Mármint úgy értem, hogy az elmúlt napokban nutellán éltem és most jó volt valami ami nem kenyérre kenhető. Milánói volt - vagy bolognai, soha nem tudtam melyik a gombás és melyik nem. Én gombamenteset ettem. Jót dumáltunk megint és kaptam egy kis aprópénzt is tőle az érettségimre. 
Igaziból nagyon jól esik, hogy valaki örül neki, mert itthon nem sok jót hallok. Én is tudom, hogy az angol lehetett volna jobb is, de igaziból nem vagyok csalódott. Csak apunak még a hatos jegy se lenne elég, anyu meg azt hitte, hogy évzáróról jövök mikor az érettségi bizonyítvány osztó volt. Szóval az ő szava meg kurvára nem ér semmit.. Ebbe most nem megyek bele, de lenne még mesélni valóm ezzel kapcsolatban.
Mama mindig örül a jegyeimnek, és ha nem úgy sikerült, ahogy kellett volna, akkor is felbiztat, hogy majd lesz jobb is. Jól esik na.

Mama után hazajöttem egy kicsit pihenni, mert hát olyat is kell néha. Főleg hogy a kaja után alig bírtam megmozdulni, így csak a vízszintes jöhetett szóba.
Ébredés után Andival beszéltem még, és kiderült hogy árkádba megyünk, mert végre van olyan mobil, amit kinézett magának, és mentünk megvenni.
Miután már minden rendben volt és már szinte a kezünkben éreztük a mobilt, kiderült, hogy valami mégsem jó a szerződéssel. A részleteket bonyolult lenne most, de a lényeg, hogy nem jött össze. Nagyon sajnáltam Andit, mert már egy hete erre várt, erre végre a kezében volt már, és akkor mégse jó. A bürokrácia közbe szólt. A nagyon asszem így mondják. 3 nap várakozás és megyünk vissza.

Árkádból vissza. Niki már itt volt, ami mondjuk meglepetésként ért. Andi teljes letargiában indult haza. Próbáltam maradásra bírni, de nem akart maradni. Kikisértük és irányt vettünk a bolt felé, majd literes üdítőkkel felszerelkezve megindultunk az aranypart felé. Mindent jól megbeszéltünk, hogy kivel mi történt. Kiderült, hogy közbe jött valami és mégse vasárnap-hétfőn megyünk Balatonra, hanem hétfő-kedden. (Úgyhogy Judit hétvégén itthon vagyok veled és akkor hétfő kedden elmennék Balatonra. Bár ha ilyen ütemben változik a program...) De szerdán már itt vagyok és akkor még tudunk nyomulni :)

Ennyi a mai történés. Még jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1002105368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása