Családi születésnapozás

2010.05.16. 15:14

  Úgy tűnik mindenkinek most van a szülinapja. A legutóbbi ilyen zűrös hónap a március közepétől április közepéig volt. Ez a mondat meg egy nyelvtani zsákutca.

Ma voltunk mamánál. Nagyon birom, mert nagyon figyelmes és gondoskodó. Mindenről tudunk beszélni. Az utóbbi 3 évben különösen odafigyelek rá. Korábban sem volt semmi gond közöttünk de most nagyon jól kijövünk.

Tegnap Bojekkel voltam árkádban hogy vegyek neki valamit, sikerrel is jártunk. Elseve kozmetikumokat kapott, abból is a legjobbat. 3 flakont vettem, név szerint: hajbalzsam, sampon és tusfürdő. Nálunk egyezményes hogy neki ez kell, mert elég száraz a bőre és a haja is sok odafigyelést igényel, szóval tőlem mindig ilyeneket kap.

Anyu persze megint alkotott, mondta hogy majd ő becsomagolja szépen, és majd az jó lesz. Ő nem velünk jött át mert nem készült el időre, de mondta hogy majd az ajándékot ő hozza. Gondolom már előre ki volt találva. Galád módon nem csomagolta be az egyik flakont. Mondván hogy "nem fért be a papírba és különben is ott van másik kettő..". A saját anyja bazmeg és sajnál tőle egy flakon tusfürdőt. Ez az anyám. Így tessék ezentúl ránézni.
Már nem is érdekel, csak a mamát sajnálom hogy hogy lehet neki egy ekkora egy .. lánya. Isten bizony a két kezem összetenném anyu helyében ha ilyen anyukám lenne, mint a mama, és akkor egy kurva 800Ft os tusfürdőn spórol rajta...

A móka amúgy jó volt. Volt süti, meg gyümileves, meg minden ami kell. Zoli megint elég magának való volt. Szerintem sok neki már ez a második gyerek.. Mindig csak dúl-fúl. Pedig amúgy nagyon jó fej, én birom. A Barbit meg imádom. Mindig mosolyog, kicsit szétszórt, ilyen kis nem is tudom. Szóval őt birom.

3-ra haza is értünk, még pihizek egy kicsit, meg rendet rakok mert már kezd valami kortárs művészeti alkotásra hasonlítani a szobám, aztán jön Niki, este meg jön Bojek is. Már felkészültem. Van popcorn, icetea, sör. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr92007315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrbalage 2010.05.16. 17:42:37

5cör kellett elolvasnom, mire rájöttem, hogy nem a Bojeknak vetted a sampont...:D

2010.05.16. 20:48:12

@mrbalage: nekem csak kétszer, de jogos! :-)

Zsofii 2010.05.17. 15:29:34

@mrbalage: én már az első elolvasás felénél rájöttem .. :)
süti beállítások módosítása