Review :: Ági szülinap

2010.05.15. 20:27

 Kegyetlenül kurva mód szarrá áztam. Szóval egy mondatot nem tudok arról írni, hogy mi volt Ágiéknál, mert oda már el se értem.
Az elején még úgy voltam vele, hogy "áh, bringáztam én már esőben.." de nem ilyenben.. Mikor elindultam még nagyon magabiztos voltam. Vettem fel esőkabátot, sőt még egy váltó polót is tettem el, hátha elázok egy picit. 
Az első öt eprc után úgy gondoltam, hogy picit vizes vagyok, de semmi baj, majd Nikinél megszárítkozok pár perc alatt. 
A 10 perc után tudatosult bennem, hogy nem lesz elég pár perc arra hogy megszárítkozzak, de még itt se aggódtam.
15 perc után teljesen nyilvánvalóvá vált, hogy szarrá áztam és kizárt dolog hogy megszáradok. 
A helyzet csak rosszabbodott. A kabátom kezdet átázni, annak ellenére hogy francia hegymászó kabát - elvileg - és ami mégis a felszinén maradt, az meg szépen lecsorgott a nadrágomba. Ez azt eredményezte, hogy kellemes 15 fokos viz csordogált be a fenekem két fele közé. Igazán nagyszerű érzés, főleg ha néha még szél is fúj mellé...
A nadrágom az amúgy teljesen vizes volt. Nem úgy hogy vizes, hanem konkrétan olyan állapotban volt, mintha egy lavór vízbe merítették volna..
A csukjámról a víz a szemembe csöpögött, néha pedig hátracsapta a szél. Ilyenkor megtelt vizzel, legalábbis esett bele, és mikor visszafordítottam, akkor a fejemre burult...

Hazafelé már minden mindegy alapon jöttem. Csukja nékül, át mindenen, mert már mindegy volt. Még a Széchényi téri fürdőparadicsomon is átgurultam, és nem éreztem belőle semmit. Tényleg nem. Legalábbis a vízből nem, csak a nyomást éreztem. 

Itthon apu szinte kiröhögött. Ahogy hazaértem rögtön vetkőzés. A farmerom kékre festette a lábam, a piros cipőm megfogta a zoknim, a polóm is vizes volt, annak ellenére, hogy volt rajtam pulcsi is, sőt az esőkabát. Az alsógatyém is kajakra egy víz volt. Mondjuk a "csordogálós" rész után nem is csoda.

Szóval ha bringázni támad kedvetek, akkor előre szólok, hogy esőben ne tegyétek.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr662005857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása