Pihenőből fejfájás

2010.05.13. 20:39

 Már pár napja nem nagyon alszom. Nem tudom mi van velem. Lényeg a lényeg, hogy ma délután akkor is lefeküdtem egy picit, mert már tényleg aludnom kellett egy jót. Ennek az lett az eredménye, hogy fáj a fejem. Ki érti ezt..? 
Most még átnézem a közgázt, mert hogy holnap abból írunk és akkor mára minden letudva. Ma Ikrény bentmaradt velünk órák után, hogy gyakoroljunk egy picit, mert nem annyira voltunk toppon és hát nagyon jól jött, mert végre megértettem, hogy mit miért, és hogyan. Eddig is értettem, nagyjából, de csomó dolgo nem volt tiszta. Most meg úgy vág az agyam, hogy még kis Lehot is lenyomom :D
Most megyek, nyomatok valami kaját az arcba, mert meghalok, meg csinálok earl grey tea-t. 
off
ma anyunak sikerült bevásárolnia, ha már ő a kajás ugye..
15dkg felvágott, 5 db zsemle, 1l tej.
Szeretném tisztázni: ezt nem fejenként vette mindenkinek..
No para, úgy is fogyni akartam.
on
Viszont apu is volt boltba, szóval nem fogok éhenhalni. Lehet, hogy majd megint jövök egy updattel, hogy mi történt a legutóbbi poszt óta.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr182001085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizsergefa 2010.05.15. 21:33:46

apropó alvás

Azt álmodtam hogy németérettségin a faszvastagságú paksaméta felett elaludtam és az utolsó 20 percre keltem fel, az egyik feladat 68 pontos volt, és ugy nézett ki mint a honfoglaló. Aztán azt se tudtam melyik feladatot csináljam, ceruza és toll váltotta egymást a kezemben, majd hirtelen már nem írni kellett hanem kattintani. Persze a monitor elsötétült, mert kimozdult az egér drótja (a vezérlőpultból meg kikapcsolták a monitort :O) amit visszadugtam de már csak a feladat eredménye volt ott. Aztán egyre idegesebb lettem, Zsófi a hátamat basztatta, a többiek már mind végeztek és kb olyan hangokat adtak mint amikor havasi öngólt rúg órán. Aztán hirtelen cut és fetrengek az ágyban majd a földre vetem magam mer begörcsölt a bal vádlim de istentelenül, aztán amikor elmúlt, visszamászok félálomban az ágyra, és folytatódik az érettségizős álmom, de már nem emlékszek erre a részre tisztán csak azt tudom hogy már valami nem oda illő faszság is bejött a képbe, majd 6:12kor felébredtem és mivel alapból 6kor kelek, azt hittem hogy elaludtam és elkéstem nyelvvizsgafelügyelésről, közbe 6:30ra volt ébresztőm, ugyhogy gyors megnyugvás, de azért eltelt kb 10 perc mire leesett hogy már rég érettségiztem németből.. Viszont lábraállni alig tudtam a görcs miatt, szóval kenegettem sportkrémmel aztán már jobb volt. Mellesleg előző éjjel a jobb vádlim görcsölt be, de az nem ilyen durván. Már máskor is fetrengtem földön, meg egyszer majdnem üvöltöttem mer egymásután kétszer görcsölt be.. Képzeld el azt hogy arra ébredsz hogy mint a bogár amikor szivatják.. háton fekszel, lábad az égben és kurván fáj, azt se tudod hogy kinyújtsd vagy behajlitsd.. Aki meg végigolvasta annak javaslok egy maciskártyát :)

bizsergefa 2010.05.15. 21:51:30

eltünt az überhosszu kommentem.. :(
süti beállítások módosítása