Riport

2010.03.26. 00:49

0:53 van, most végeztem a cikk megírásával, de még mindig nincs kész. Még küldtem pár mailt, hogy milyen is volt régebben a deszka kultusz itthon, szóval talán egy egész korrekt cikk lesz belőle.

Ma amúgy egész fasza napunk volt. Suliba semmi izgalom, aztán utána beindult az élet. Itthon épp csak szusszani volt időm, még a lostot se tudtam megnézni, pedig már nagyon kiváncsi voltam.
4 re mentem a Széchenyi térre a deszkás arcokhoz, ebből persze az lett hogy 4:05 kor keltem fel, szal csak 4:30 ra keveredtem oda. Csomó ideig nem is alkottunk semmit, csak dumáltunk meg néztük őket. Elég jó arcok. Volt egy leányzó akinek spéci deszkája volt: csak 2 kereke volt és hullámozva - nem tudok rá jobb szót - kellett vele közlekedni. Végül Zsófival álltunk neki beszélgetni velük. Elöször elég érdkes volt nekikezdeni, de aztán átmentünk spanolós szövegbe, szóval nem egy az egybe megy majd a cikkbe, inkább szerkesztve.
Egész későn indultunk haza, kb 8 körül. Aztán kitaláltuk, hogy mivel csudijó idő volt ezért mi most bringázni fogunk. Adyvároson át meglestük Marcalt is, szóval kerültünk egy jót.
Főleg a deszkások körül forgott a szó, de persze volt szó családi hülyeségekről is. Na meg nem utolsó sorban végre marha jót bringáztuk. Zsófival amúgy lehet beszélni rendesen, pont annyira tud dumálni mint én szóval nem voltak kínos csendek :D
off
közbe begörcsölt  a kezem, vagy kiugrott a helyéről,  úgyhogy mára ennyi a nagy beszámolóból..
on

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr861995271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása