Gondolom már senkit

2010.03.11. 14:26

nem érdekel, hogy ma se csináltunk semmit, szóval erre nem is kívánok több szót pazarolni. Majd inkább irok arról mikor érdekes dolog történt.
Mondjuk ma tartottam ugye kiselőadást. Érdekes volt, mert az adatokat hozzá wikipedia copy paste, és mivel fél óra alatt raktam össze ezért fingom nem volt róla, hogy mit is alkottam, csak azt tudtam hogy kimásoltam az aranymetszésről 5 bekezdést a diákra, meg kb 10 képet. Így érdekes volt úgy beszélni, hogy nem néztem a diákra.. de meglepő módon tudtam azokat a dolgokat amik a diákon szereleptek, szóval nem volt nagy gáz.

Más izgi nem történt. Mostanában azt veszem észre hogy egyre inkébb monoton lesz az iskola. A dogák is nyugisak, vagy csak baszunk már rá, nem tudom. Régen azért jobban pörgött az élet. Egyszerűen mikor hazaérek és írnám hogy mi történt nem tudok mi újat mondani, mert egyszerűen nem történt semmi.

Ma jön Peti és pipázni fogunk, méghozzá banánosat. Arról azt kell tudni, hogy talán a banános az egyetlen olyan amitől masszívan be lehet készülni. Legalábbis én mindig attól szédülök be a legjobban.

off
Anyám ugye előállt annó azzal, hogy ő laptopot akar nekem venni, de nincs pénze rá, szóval az lesz hogy amit kapott üdülési utalványt - azt se vallotta be, csak kiderült - akkor majd abbó elmegyünk mind vacsizni valahova és akkor ez lesz az ajándékom. Ma közölte hogy a 20 ezer forintból nem tudunk elmenni vacsizni négyen.. de nem is ez volt a legszebb az egészben, hanem az hogy most már csak 10 ezer forintot mondott. Tanulság: így lesz a laptopból szalvétatartó.
Érted nem várom el hogy laptop, mert jó lenne tényleg, de tudatában vagyok hogy nincs egyik hónapról a másikra 150 ezer forintunk laptopra, de akkor minek mond hülyeségeket ha ugyis tudja hogy nem lesz belőle semmi.
Megint megjátszotta azt is amit a múlt hónapban: mindent befizetettett apuval és most eljátsza hogy neki milyen szar, mert mindent neki kell csinálni, és ő ezt már nem bírja. Én meg őt nem bírom. Megnyerném a lottót adnék neki 20 milliót és azt mondanám hogy köszi. A legdurvább az lenne, hogy szerintem nem is viselné meg. Vagy kb az lenne, hogy "jaj, de hát te vagy a pici fiam" aztán meg elvenné és elmenne.
Nem tudom a legutóbbit írtam e, asszem igen: úgy tudja hogy 15 én van a szülinapom. Nem baj hogy 17 éve mindig március 16-án volt. Családismeret talpas egyes!
on

Szóval jön Peti és másolok neki zenét, meg pipázunk. Ez lesz a program. Talán iszunk is valamit, mondjuk ahogy ismerem kb kocsival jön. Na mindegy.
Este még ugyis jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr111994847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása