Today :: 2009 12 28

2009.12.28. 23:02

Ma jó napom volt. Főleg így a végére eléggé rendbe lett. Ma találkoztam Nikivel is, amit már nagyon vártam, mert utoljára egy hete találkoztunk, és most hogy itt voltak ezek a nagy családi összejövések már kellett.
Kicsit bűntudatom is van, mert úgy volt hogy Borinál körmözünk és jövünk ide vissza, de közbe hívott Bojek, hogy találkozzunk és ha menni kell, hát menni kell. Úgy volt hogy este találkozunk, de dután lett belőle, és nem akartam segget csinálni a számból.
De jó volt nagyon. Vendelinben voltunk, és tényleg nagyon frankó hely. Holnap is megyek, mert Bojeknek előadása lesz, és már nagyon kíváncsi vagyok, mert én még ő féle előadáson nem voltam.
Vendelin után jöttünk ide hozzánk, ettünk pizzát, boroztunk, megszakértettük a zenéket, szóval jó volt.
Most hulla vagyok, de még van filmem, lehet hogy nekiállok, de kb alvás lesz a vége, szóval inkább a holnap delőtt lesz a jó úgy érzem.
Pár nap múlva meg szilveszter, már azt is várom. Jó lesz összeűlni egy kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr911995512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása