Az Al Kaida marketinget tanul
2011.08.29. 12:49
A sorozatos kurdacok után rájöttek az Al Kaida tagjai, hogy akkor lesznek igazán hatásossak a megfélemlítésben ha a gyerekeken keresztül teszik ezt meg. Újfajta fenyegetés a nyugatnak, itt a kifordított plüssállat!
A vezetők elmondták, hogy mivel a csoport már kezdi elveszteni a régi hírnevét az USA-nak köszönhetően, ezért újfajta megközelítést alkalmaznak. Rájöttek, hogy mint a termékek többségét, a terrort is el lehet adni a gyerekeken keresztül.
Nincs is annál rosszabb, mint amikor egy kisgyerek meglátja a kibelezett maciját, vagy nyusziját. Ez természetesen egy öngerjesztő folyamat, mivel a gyerekek ijedtsége a szülőkre is átragad, íly formán kifejtve végleges hatását.
A szülők féltik gyerekeiket, mert New Yorkban Irén után találtak pár bombával felszerelt plüssőt is. Ez minden reményt elvesz a gyermekektől, mivel így más a nagyi sem mer hozzányúlni, megmentenő őket tehát lehetetlen.
AZ FFGyK (Fisi Fosi Gyermek Kommandó) vezetője, Kis Bence elmondta nekünk, hogy drasztikus lépésekre szánják el magukat és az összes Al Kaida szervezethez közelálló ember ölébe kaksiznak, ha lesz rá lehetőségük.
A hajtás után megdöbbentő képek, csak erős idegzetűeknek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.