Pina Trailer

2011.04.23. 11:58

 Megmondom őszintén először nekem is csak a címen akadt meg a szemem, aztán ahogy megnéztem, hogy mi is ez igazán, akkor már jobban tetszett a dolog és gondoltam veletek is megosztom.
Igaziból nem nagyon tudtam kivenni a Google Translates német szövegből hogy mi is ez, de nekem bejött.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr192849423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

me-long 2011.04.23. 19:34:55

A Pina egy egész estés, 3D-s táncfilm a Tanztheater Wuppertal Pina Bausch együttesének szereplésével. Témája a táncszínház 2009-ben elhunyt alapító-koreográfusának egyedülálló, magával ragadó művészete.

A rendező, Wim Wenders Pina Bauschnak ajánlja filjét.

A film egy érzéki, erősen a képiségre épülő dimenzióba repíti a nézőket. A legendás társulat színpadáról tánclépésben indul felfedezőútra; ki a színházból, bejárva Wuppertal-t és a város környékét - a helyet, ami 35 éven keresztül volt Pina Bausch otthona és munkásságának központja.

Forrás:www.pina-film.de/de/ueber-den-film.html
Fordította: H.K. :)

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2011.04.23. 20:55:59

@me-long: köszi hogy felvilágosítottál minket :)

bizsergefa 2011.04.23. 22:29:10

aztán ahogy megnéztem, hogy mi is ez igazán, akkor már jobban tetszett a dolog

hát ha alapból nem tetszett akkor.. öö hogyismondam :DD
süti beállítások módosítása