Töri fail

2011.03.17. 12:01

 A mai napomat megint sikerült elbasznom. Kivételesen ezt most én kurtam el. Ma volt ugyanis az ominózus témazáró töriből. 
Tegnap este 1:30 ig tanultam is rá - megjegyzem, hogy sokat ugyan nem használt - de egy gyenge hármast azért megkockáztattam volna. Hajnalban még fel akartam kelni egy kicsit tanulni, vagy legalábbis egy órával korábban, de egész egyszerűen nem ébredtem fel a telefonra. 
Ez mondjuk talán nem meglepő, mivel ha az ember épp 3. órája alszik, akkor rendszerint az már elég mélyen történik.
Az én édes drága anyukámnak nem tűnt fel, hogy én nem vagyok ébren, szóval nem keltett fel. Ennek következménye képpen majdnem 11-kor keltem fel.

A legszörnyűbb nem is ez az egészben, hanem az, hogy Somesz most kb egyszemélyes hadjáratot indított azok ellen, akik hiányoznak ma. Nagyon komolyan veszi ezt a dolgot és ahogy a facebookos kiírásokból kiveszem, szombaton szopni fogunk rendesen.
Az egyetlen pozitívum, hogy ez alatt a pár nap alatt talán fel tudom tornászni a tudásom mondjuk négyesre. Az megint más dolog, hogy ha nagyon akar, akkor úgy is tud olyat kérdezni, amire nem tudjuk a választ.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr72746744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bencebokor 2011.03.17. 12:06:27

ő mindig :D és fog is :D mi is ma írtunk, én sem voltam, bár én tegnap sem.

mad~ 2011.03.17. 14:12:01

am rövidített órák lesznek szombaton, ezért csak csütörtökön irat, hogy hétfőn a tételes mókából nehogy kimaradjatok ; )

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2011.03.17. 14:44:00

akkor gondolom megvannak a tételes óra felelői :D

palesz77 2011.03.17. 17:58:01

hát ha azért fog szopatni, mert rókáztam éjféltől délután kettőig, akkor gratulálok neki...
süti beállítások módosítása