2011 02 04

2011.02.05. 00:54

 A héten nem voltam túl aktív. Nincs erre komolyabb magyarázatom hirtelen, csak ilyen baszni bele hangulatom volt egész héten és inkább csak Californication-t néztem, meg egyedül boroztam, miközben a felhalmozott filmjeimet irkáltam lemezekre.
Azt is mondhatnám, hogy mozgalmas volt a hét. Múlt szombaton kiderült, hogy anyámék elválnak. Azt hiszem erre szokták US barátaink azt mondani, hogy fucked up situation. Én meg azt mondanám inkább erre hogy. Hát nem tudom. Most ide valami kurva frappánsat akartam írni, hogy mennyire örülök valahol ennek.

Nyilván ez tényleg egy elég fucked up situation, és biztosan nagyon szar lesz, de az a tudat, hogy van rá remény, hogy nem kell anyámmal egy háztartásban élnem, ez olyan erőt, mint semmi más.
Gondolkoztam azon is, hogy majd írok valami vicceset erről elválokapádra is, de aztán annyira nem volt ihletem az egészhez, hogy nem lett belőle semmi. 
Mivel lassan a végéhez közeledik érthető okokból a blog - az elválokapádtól - majd azért biztosan lesz rajta búcsúposzt vagy valami.

Most megyek. A lelki állapotomra való tekintettel elszívok egy szál cigit. Fuck the system!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr812639769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása