History fail

2010.11.24. 15:13

 Nem tudom hogy ezen kívül mit tudnék még tanulni a dolgozatra, hogy ha 6 óra tanulással is 2-es lett. Az egész dogában 3 évszámot nem tudtam, és az esszében voltak olyan dolgok, amiket nem írtam le. Ez jobb esetben 4-es, normál esetben 3/4, legrosszabb esetben is min egy 3-as. 
Nem értem hogy mi a baj. Aztán rájöttem, hogy nem is nagyon érdekel - nem durciból, hanem - mert igaziból ahova menni akarok, oda nem számít majd a töri. 
Valahol viszont kurva bosszantó, hogy én ugyan azt a jegyet kapom 6 óra extra ráfordítással, mint az aki baszott tanulni. Nem értem hogy mi a baj. Csalódott vagyok. Egyszer ülök le tanulni, akkor is szarra se jó. Kérdezem én: akkor minek tanuljak 6 órát, ha ugyan azt értem el vele, mint ha nem tanulnék. Egy kettes akkor is ment volna, ha a tenyeremre felírok 5 évszámot, meg egy nevet. 

Fuck the school system! Fight the power!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr982470450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mad~ 2010.11.24. 19:18:21

Pacsi. Sohatöbbetnemtanulok :'D
süti beállítások módosítása