Történelem

2010.11.14. 19:03

 Igaziból nem tudom, hogy a tanárok mit gondolnak. Félreértés ne essék, nem vagyok tanár utáló, meg semmi. Elismerem én, hogy mi meg baszunk tanulni, de ez még nem ok arra, hogy horribilis mennyiségű anyagot adjanak fel - úgy se tanulják meg alapon.
Ma történt, hogy nekiálltam törire tanulni, és szembesültem vele hogy a füzetem kétharmada már betelt, és ennek a kétharmadnak a 80%-át meg kellett tanulni. Ez végső soron, mindenféle számolások után is több mint a fele. És természetesen nem volt rá egy hét, hanem csütörtökön közölte, hogy akkor hétfőn írunk - mondjuk én meg tanulhattam volna tegnap is - de ez akkor is irreálisan sok.

A fő probléma az igaziból, hogy nem is egy lineáris témakörről van szó, hanem többször megszakad a dolog és máshonnan folytatódik és ha még nem is lenne ez elég akkor több szemszögből kell megnézni. Nevén nevezve ez a két világháború közötti időszak.
Csak a németekről 4 külön leckében tanulok. A franciákat és az angolokat nem is említve. 

Kérdezem én: ki a faszom tud megjegyezni kb 200db évszámot rendeletekkel és törvényekkel nyakonöntve?! Ki?! Aki tud ilyet az kérem felém jelezze, hogy gratulációmat közölhessem felé.
- Tisztelt Tanár Úr, ön tisztában van vele, hogy nem csak az ön órája létezik a világon, és hogy a szünet jelentése annyit tesz: megszakítani a munkát?
- Nem.
- Köszönöm az interjút.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr982448581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bencebokor 2010.11.14. 19:26:05

szintén, csak mi kedden írunk 40 teleírt oldalból :D

mad~ 2010.11.14. 20:17:04

erre régen láttam egy tök jó avatart, sajnos már nincs meg. De rekonstruáltam! kepfeltoltes.hu/101114/HAHA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg .

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.11.14. 20:28:07

ilyenkor kéne egy lájk gomb a kommentekbe is :D

nike2822 2010.11.15. 16:51:08

nálatok minden tanár hülye????? :D am minek ennyi évszámot megjegyezni?? elvileg csak a kötelezőket kell (ami középszinten kötelező) a többit meg kinézheted az atlaszból. komolyan ilyen szadista a tanár?? :O:O
én am az évszámokat egy egyzserű padra írással szoktam megoldani..... a többi meg..... :D:D
süti beállítások módosítása