A mai tipikusan jó példa erre. Egy ideg vagyok amúgy ilyenkor, mikor simán ráérnék foglalkozni mindennel és ilyenkor meg nincs semmi. Igaziból nagyon szívesen irkálgattam volna ide posztokat, vagy facebookoztam volna akárkivel töri tanulás helyett, de nem volt semmi.
Bezzeg mikor meg ide oda kell rohangálnom, és napokig nem is nagyon ülök gép elé, akkor meg kormányfők mondanak le, meghalnak holmi Michael Jacksonok, és mindezek tetejébe még: ilyenkor találnak fel új designos dolgokat a designerek. Hát hogy van ez kérem szépen, hogy Murphy soha nem alszik.?

Vagy például az is pont ilyen, mikor erős paprikát eszem. Nem eszem, mert nem bírja a gyomrom. (Ez abban mutatkozik meg, hogy először csak fáj, aztán meg olyat morfondírozok magam alá, hogy még én is megijedek.) De ha mégis eszem, mondjuk évente 2-3szor, akkor tuti hogy pont akkor kell elmennem WC-re, kezet fogni a lányok kedvencével, vagy megvakarni a sas szemem. 
És ha már itt tartunk, hogy én elmesélem, hogy milyenek a vastagbél ürítési szokásaim erős paprika fogyasztás után, akkor már azt is megosztom - nem kell megijedni - hogy ezt tudom azzal überelni, hogy mindezen statisztikák tudatában, mégis volt rá példa hogy én meg is vakartam a szemem, vagy elmentem a legkisebb helységbe.

Azt hiszem megkaptátok a napi fárasztó élményáradatot mára is

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr842448787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása