Tanulás - updated!

2010.11.09. 21:10

 Ma mikor már épp megállapítottam volna, hogy talán van értelme a tanulásnak, akkor derült ki, hogy nincs.
Tegnap ugyanis 4 - azaz négy - órát tanultam csak törire. Mindent kiolvastam, átolvastam, megnéztem, aláhúztam, kiírtam és még egy szépen megszerkesztett doc-ot sikerült összehozni. Komolyan elgondolkoztam, hogy majd mindig begépelem, mert majd akkor azzal is tanulni fogok. Na meg mert sokkal szebb, mint az én kézírásom - ami meg ugye nyilvánvalóan nem szép. 
A töri jól is ment. Gondolkodtam azon is, hogy mekkora kibaszás az már, hogy az embernek egy félrelépését - nemtanulását kell egy fél évig javítania. Aztán beletörődtem és arra gondoltam hogy én tulajdonképpen nem vagyok hibás, mert mit csinálna egy diák, ha nem tanulna.? Aztán meg arra is rájöttem, hogy a nagy számok törvénye alapján - aminek ugyan szintén semmi köze ehhez - egyszer nekem is sorra kell kerülnöm a balszerencsében. Mondjuk hozzá kell tennem, hogy sokkal jobb lett volna, ha nem töriből hanem mondjuk angolból vagy infóból vagyok balszerencsés.

A nagy mélypontja a közgáz volt. Kiosztották a dogákat és én meg voltam győződve, hogy mivel arra is sokat tanultam - szerintetek mennyi arra az esély, hogy egy napon osztanak ki olyan dogákat amikre tanultam? Segítek: lim n --> 0

Szóval kiosztották és közölte ofő, hogy ez most tulajdonképpen 3/4. Ami egyébként is egy hülyeség, mert a háromnegyed az 0,75, de erre most nem akarok kitérni. Az enyém az legalább négyes volt, vagy ha úgy tetszik 16/4 vagy ennek akármilyen megfelelője. Tulajdonképpen én még az 5/1-et is megkockáztatom. Mert hogy nem volt benne sok hibám. Konkrétan 2, az is inkább filozófiai témájú, mind sem matematika. De hát Szókratész fütyül, ezért mozdony. 

Tehát a mai értékelés elég vegyes. Ha tanulok akkor akár jó jegyem is lehet, vagy akár rossz is. Ez mondjuk elég kevés, mert ha nem tanulok akkor is lehet jó jegyem - lásd az előző négy évi bizonyítványom.

-update - sikerült megszereznem Pintér Bence írását Szókratészról. 

Minden ember halandó, Szókratész ember, tehát Szókratész halandó. Minden halandó meghal, minden ember halandó, tehát minden ember meghal. Egyszerű, ugye? Menjünk tovább. Minden mozdony fütyül, Szókratész fütyül, tehát Szókratész mozdony. Ajjaj, baj van. Valami nem stimmel a gondolatmenetben. Valami nem oké. Hiba csúszott kristálytiszta logikánkba. De ha az a célunk, hogy bebizonyítsuk, hogy Szókratész mozdony, akkor minden rendben van, főleg, ha olyanoknak magyarázunk, akik szerint Szókratész mozdony. 
by Pintér Bence

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr402434324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása