Süti sütés

2010.10.28. 21:41

 Rájöttem, hogy miért nevezik édességnek az édességeket. Én nem vagyok nagy sütigyártó, mert rendszerint a háziasszonyok sütnek itthon, én meg csak jól megeszem, de ma úgy alakult, hogy nekem kellett sütni.
Ma van Niki születésnapja, és az ajándéka mellé kitaláltam, hogy majd akkor én apuval sütök sütit és az milyen jó lesz.
A megdöbbenés akkor jött csak, mikor megnéztem a recepteket. Egy életre elment a kedvem minden édestől. Piskótába 25dkg cukor, a krémbe 25dkg cukor, 25dkg margarin, 3dkg kakaó. Kész kalória bomba bazz. Magyarul az egész sütiben benne van fél kiló cukor! Akurva!
A 3 dkg kakaó meg nem tűnik soknak, de az kb egy merőkanálnyi mennyiség - most hirtelen nem jutott eszembe más mérőeszköz. Szóval az is kurva sok.

Apura is figyeltem, mert ő meg nem ehet cukrosat, szóval csak kóstolót kaphatott belőle. Konkrétan az újával megkóstolhatta a krémet és pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr192406428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása