Today :: 2010 10 23

2010.10.23. 21:13

 A tegnapi nap elég erős volt. Nagyon lázadtam, hogy 3 matekunk lesz, de ahogy kikaptam a négyes dogámat, rögtön megenyhült a szívem. A 14 fős csoportból 1db ötös, 2db négyes - ebből egy az enyém - lett összesen. A többieké elég katonás lett (1-2). 
Suli után Judit is megjött, szóval volt nagy örömködés. 
Este mentünk Impróra, de erről már írtam egy kicsit lejjebb. 3 csajjal mentem, szóval az érkezésünk nem volt a legpontosabb, de végül is nem volt nagy baj belőle. Előadás után nem maradtunk sokat, jöttünk is haza. Niki és Szaszu is velünk volt. Szaszu még impró szűz volt, de ahogy elnéztem élvezte ;) Sőt, azt mondta hogy jön legközelebb is.

Ma korán reggel kelés volt, aztán meg össznépi ebédfőzés. Apu levest főzött én meg a másodikat csináltam az ő közreműködésükkel. 
Dolgozgattunk a kertben is egy kicsit. Délután meg Andihoz mentünk ki. Pontosabban az anyujához, mert Juditnak kellett nadrágokat átszabni.
Itthon meg gofrit sütöttünk, átjött Andi is, kicsit később meg Balázs is egy fél órára.

Most megyek mert közös X-Faktor nézés van. "Nagy élmény"

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr862393981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása