Yesterday :: 2010 10 01

2010.10.02. 10:22

 Tegnap azért nem voltam mert hatalmas nagy parti volt nálunk. Igaziból nem. Pár haver jött át és dumáltunk.
A fő attrakció azonban nem ez volt, hanem hogy végre vettem magamnak cipőt. Már nagyon kellett, mert a héten az utolsó cipőm is úgy gondolta, hogy elég a lábszagomból, és tüntetőleg elszakadt, ezzel is akadályozva az életem.
Suli után Judit bejött elém, és együtt mentünk árkádolni. Természetesen az első utam a Zarába vezetett, hova máshova.? Mert hát ugye sehol máshol nincs olyan cipő, ami jól is néz ki, és nem 20e forint. Néztem máshol is cipőket, de ami még tetszett az 36e volt. Az meg azért picit sok. Ha márkás, ha nem - főleg mert tornacipő volt.

Árkád után mentünk mamához ebédelni. Természetesen neki nem tettszett a cipő, mert ez nem megfelelő és milyen butus vagyok, hogy nem veszek normális cipőt.. 
Itt aztán nem állt meg a sor, azzal is baj volt, hogy futóversenyre megyek - amire nem megyek mert, 20 perce kéne ott lennem. Mert hát én nagyon beteg vagyok, és semmi keresnivalóm ott. Mindegy, nem akarom kifejteni a véleményemet arról, hogy az nem baj viszont, hogy 1 hónapja tesin futni járunk ki, mert az "nagyon helyes, több tesióra kéne a diákoknak".

Az este elég jól sikerült. Gery is Bence is eljöttek és Gergő is itt volt, a fő ötletgazda. Niki egyébként is jött volna, sőt ma is jön :) Balázsnak is sikerült beugrania, de nem volt toppon.

11-ig bírtuk, mert aztán mindenki ment utsó busszal.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr712338904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása