Today :: 2010 09 13

2010.09.14. 00:07

 Ma nem történt semmi. Megint 1 órára mentünk be. 
A legnagyobb esemény az volt hogy anyu apunál volt bent és beszélgettek. Én se értettem és lányos zavaromban el is jöttem onnan. 
Aztán később azért meg kellett hallgatnom, hogy igaziból anyu azért nem tart rendet, mert ő nagyon el van fáradva, mikor hazajön a munkahelyéről. Képzelem mennyire tud elfáradni ha egész nap ülnie kell és kávét főzni. De hát "a hülye apád.." az bezzeg egész nap dolgozik - fizikailag - ő bezzeg miért van elfáradva a nap végére.?
Holnapra kell Az apostol Petőfitől és kerestem ugye hogy hol van és közbe anyu kérdezte hogy mit keresek. Igaziból basztam rá, mert úgy is mindegy, max kivettem volna a könyvtárból.. De anyu nekiállt megkeresni. Kapva kapott az alkalmon, hogy segíthet nekem.
Ennek persze az lett a vége hogy 1 óra keresés után előkerült a Petőfi kötet, a konklúzió pedig a következő: "remélem látod, hogy a kupiban is megtalálok mindent". 
Tehát ez egyenes válasz arra, hogy nem lesz rend, mert neki így is jó.
Most igaziból nyugodt vagyok. Petőfi lenyugtat. Talán még jövök kontenttel.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr362294390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nike2822 2010.09.14. 18:07:41

nekem jövőhétre kell ugyanez. és le vagyunk maradva a tananyaggal. ez normális? ^^ :D:D vagy csak átveszitek újra? :O:P:D:D:D:D
süti beállítások módosítása