Nyugalom és szar idő

2010.09.04. 14:44

 Azt kell hogy mondjam, hogy annak ellenére, hogy az első napokban még dicsértem a szar időt, hogy ez majd nekünk jó lesz, hogy a suliba nem fájdítjuk a szívünket, na most ahhoz képest már kurvára elegem van belőle. Mert az még oké, hogy nincs 30 fok, sőt egyre inkább már 20 sincs, de az hogy hol esik, hol fúj az már nekem is sok. A főprobléma az, hogy nincs konkrét "szar idős" cipőm, ezért a vászon cipőknek kell kibírniuk a kiképzést. Persze a 2 cm-es vizet nehezen viselik, na meg persze én is.
Régen basztam a hidegre és póló-zakó kombóval simán járkáltam suliba még decemberbe is, de ahogy öregszem, úgy egyre jobban megjön az eszem. Jelenleg a szobám sarkában ülök és nyakig be vagyok takarózva. Egyedül a kezem van kint, hogy tudjam kezelni az egeret meg tudjam nyomkodni a gombokat.

Ma megyek ki Nikihez is. Már több mint egy hete nem láttam és már nagyon hiányzik, de egyszerűen hét közbe nem tudtam kimenni, mert vagy ide-oda rohangáltam, vagy szakad az eső. Ami alapjába véve nem lenne feltétlen nagy probléma, csak mivel én bringával közlekedek, ezért ez tud okozni, némi problémát..
Nagyon beteg volt szegény, de most már elvileg jobban van. Remélem hogy így is marad és mihamarabb kigyógyul belőle.

Judit sincs toppon. Most is csak fekszik, szóval nem hiszem, hogy nagy buli lesz este, vagy hasonló. Talán csak beülünk valahova, vagy megint átmegyünk egyet biliárdozni Hullámba.
Most megyek, de még azért rakok ki nektek valami izgit.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr672270980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása