A kaja nyugtató

2010.08.23. 22:27

 Gyakorlatialg ez történik velünk. Ma anyu előállt azzal, hogy megint elvisz minket kajálni, mert ma kapott üdülési csekket, ami holnap lejár. Ezt persze úgy inkább tudom elképzelni, hogy már régóta megvan neki, csak eddig azt hitte, hogy talán még jó lesz Pestre, vagy valami. Most meg rájött, hogy holnap lejár és akkor "pazaroljuk el a családra".
Az alapvető probléma az volt, hogy hazajött és mondta hogy most azonnal megyünk. Apu meg persze ideges volt, hogy mi az hogy nem pakoltam ki a mosogatógépből.. Délután indítottam el, így akkor végzett mikor hazajött. De nem is próbáltam magyarázkodni. 
Aztán hamar abból lett vita, hogy miért nem mossa el rendesen a gép a cuccokat. Anyám persze rögtön elhordta a gépet szar-szemétnek (és ezzel aput, mert ő vette "tök feleslegesen"). 
Aztán mind a ketten kiakadtak rám, mikor finoman utaltam rá, hogy azért nem mossa el, mert okosan bepakolnak kétszer annyi cuccot egymás hegyére-hátára, hogy víz nem is éri; ergó nem mossa el.
Szóval hamar én lettem a hülye. Így a gépbe ment vissza az edények fele még egy körre.

Út közben is ment a cihelődés. Akármilyen téma volt, anyu rögtön apu ellen fordította, és úgy hozta ki hogy "apád egy fasz" és "ebben már megint nincs igazad". De kb olyan érvekkel sikerült a nézőpontjait alátámasztani, mint a már jól ismert " a hó azért fehér, mert fehér".
De ahogy odaértünk a helyre mindenki lenyugodott. Megitta mindenki a kis piáját és rögtön társalgó képes lett a banda. Érdekes módon, ahogy találtunk közös szidni való alanyt - történetesen a pincért, hogy miért nem hozza már a kaját - rögtön normálisabbak lettünk egymással.
Természetesen ez rögtön elmúlt ahogy hazaértünk. Semmi baj. Már van külön hűtőm a szobában, szal most már tényleg csak szarni járok ki.
Én így szeretem a családom. Ha-ha.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr32242502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása