Szandra

2010.08.18. 14:16

 Ma korán kellett kelnem mert ma találkoztam Szandrával. Már nagyon régen nemt találkoztunk és most jött Győrbe ilyen mindenkivel találkozok napra és engem is beiktatott. 
A vendelinben találkoztunk és egy csésze káve mellett mindent megbeszéltünk. Mesélt ő is, én is, szó szót követett.
Elég jól eldumáltuk az időt, mert 9:20 kor találkoztunk és 12:30 ig együtt is voltunk. Kikisértem a buszmegállóba is, ahol Rékával találkoztunk. Mentek dokihoz de én leváltam tőlük. 
Jó volt végre kimozdulni itthonról, és jó volt újra látni Szandrát is. Azt hiszem be kell ütemeznem valamit holnapra is. Meg holnap már jön haza Judit is. És még a halakat is el kell rendeznem.. :S Meg rendet kell raknom mert most már nekem is csatatér jellegűnek tűnik a szobám - és akkor Judit mit mondana rá..?
Amúgy van egy csomó jó ötletem miavel még fel tudnám dobni a szobámat, szóval Andi és Balage ha van kedvetek akkor valamikor gyertek át és megint tartunk egy ilyen dumálós szobaépítős napot. Főleg dekoráció és interior design (aztakurva milyen szavakat használok o_O )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr642230645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása