Újra itt

2010.08.03. 20:50

 Megint itt vagyok, nem menekültök előllem. Pár napig nem voltam, mert nincs itthon net, rajtam kívül álló okokból, de most végre megint itt vagyok.
Szaszu volt olyan kedves, hogy adott egy net-pass-t, amivel tudom használni az ő wifijüket.
Picit ideges voltam, mert így is egy hét csúszással voltam a honlap megrendeléssel, mert ugye balaton volt, meg ilyenek. Erre most hazajövök, hogy majd meló, erre se net, se semmi.

Két napig egy ideg voltam, mert ahogy hazajöttem mentem is volna vissza, mert a tököm televolt az első pillanattal már..
Ahogy beléptem megölelt anyám. Ez már alapból vészjósló. Majd közölte, hogy rendet rakott a szobámban. Ez mind szép és jó, de erre nem kérte senki, főleg nem én. Az eredménye az lett, hogy most már én se találok semmit a szobámban. 
Az ő szobájában viszont továbbra sincs rend. De ezt már tavaly is eljátszotta hogy az én - rendes(ebb) - szobámban rakott rendet az ő rendetlen szobája helyett. 

Szóval volt történés rendesen. MIndjárt jövök még a mindenféle menő dolgokkal, de még össze kell szednem magam és jó lenne picit dolgozni a honlapon is.
Majd re

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr752196791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása