@#34

2010.07.03. 23:32

 Megint van fasza zeném, szal végetek lesz mint a botnak! A mai délutánom nagyon jül sikerült. Ebéd után elfeküdtem, mert úgy tele ettem magam, hogy azt hittem meghalok. Azt tudtam, hogy Niki jönni fog, csak azt nem, hogy mikor. Hát ő ébresztett :D Mint később kiderült, írt is nekem msn-en, hogy mikor jön, csak én közbe épp aludtam, vagy mi.
Átmentünk boltba, mert holnap is kell valamit enni ebédre, na meg ugye elfogyott az icetea utánpótlás. Lespanoltam az új eladó csajjal is. Nagyon béna szegény.. Bezze ha Vanda lenne itt..
Bolt után haza, lepakol, cuccok be a hűtőbe és hesszelés a sarokban  - mert hogy rájöttünk - Niki - hogy a sarokban, ahol szivacsos ülőke van, ott sokkal jobb az idő, mint a szoba akármelyik részében.
Közbe néztük a meccset is apunál - németek szarrá gyalázták az argentinokat :D - aztán mentünk sétálni, így közösen "családostul". Megnézünk mindent itt a környéken. A hidat, az egyetemet, stb...
Felmentünk mamához is, mert szegényt már egy hete nem láttam, és gondoltam menjünk már fel hozzá, mert hát micsoda dolog ez. Nagyon örült nekünk :)
Itthon még volt időnk egy filmre, szóval megnéztük a Hazárd megyek lordjait - Jhonny Knoxville egy állat..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr642127986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása