@#32

2010.07.02. 21:36

 Végre egy kis nyugalom van megint. Anyum Pesten van, szóval itthon elég pangás van - aminek persze örülünk. Ettől függetlenül még így is képes felkurni az agyamat, ha nincs itthon. Részletek majd Elválok apádtól-on. 
Ma végre befejeztem a Gömbözz! blogot is. Ahogy elnéztem Attilának elnyerte a tetszését, még annak ellenére is, hogy nem egy túlbonyolított blog lett. 
Csináltam hozzá menő facebook csoportot is, de erről majd később.

Itthon minden oké. Apuval jól elvagyunk. Ma dolgozgattunk picit a kertben, délután meg jött Andi. Telefonoztunk, meg akváriumot takarítottunk. 
A halak elég érdekesen viselkednek az elmúlt napokban. Pár hete mintha meghülyültek volna. Nem hinném hogy depresszióssak, bár ha azt vesszük hogy hány hal halt már meg abban az akváirumban.. Én se laknék egy olyan házban, amiben emberek haltak meg.

Találtam magamnak menő zenét is, mindjárt rakom majd be azt is, meg van nutellám, amit a ami keresetemből vettem - immáron önellátó vagyok - és van hozzá tescos ice teám is. 
Nem is kell ennél több.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr862126052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása