Fürgediák hírlevél

2010.06.26. 22:27

 Ma reggel jött a mail a nagyszerű és utánozhatatlan Fürgediáktól, hogy milyen aktuális ajánlataik vannak. Azt hittem felrobbanok bazmeg! Március vége óta be vagyok regisztrálva több diákmunkát közvetítő cégnél, így például a Fürgediáknál is. Jelentkeztem egy csomó melóra náluk is, de basztak visszaírni. Még csak azt se mondták hogy fapapucs - azt meg főleg nem, hogy "bocsi, nincs meló..". A legviccesebb az, hogy miközben nincs meló a hírlevél az meg jön azokról az állásokról, amiket én is megjelelöltem. Akkor hogy is van ez..?

Azt meg nem hiszem el, hogy nem lehet küldeni egy kib. mailt, hogy bocs, még nincs melónk, majd lesz, vagy valami. Semmi gond. 

Kicsit megint elkapott a hév. 
Mostában észrevettem, hogy apró dolgokon fel tudom húzni magam. Majd kinövöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr172112473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.06.28. 23:19:34

Engem sem kerestek azóta, pedig voltam náluk bent személyesen, meg regisztráltam online is. Állítólag nagyon a nyakukra kell járni, ha tényleg munkát akarsz, viszont a MelóDiákot sokan dícsérik. Hát nem tudom... nekem még ott sem volt "kapás". Szart sem érnek ezek a diákmunka-közvtetítők. :S
süti beállítások módosítása