Alterblog meeting

2010.06.05. 23:47

   Ma volt ilyen nagy alterblogos összeülés, hogy majd akkor mi lesz, hogy lesz, hogy nem lesz. Mondjuk nem voltunk sokan, főleg a győri delegáció. Ez iagziból azt jelenti, hogy mindenki, aki nem pesti. 

Elég fura volt, mert eléggé politika orientált volt a dolog megint, ami szép és jó, de én kurvára semmit nem tudok ehhez hozzászólni. Szóval eléggé egyedül éreztem magam. Engem jobban érdekelne valami kúlturális vonal, vagy hasonlók, vagy igaziból akármi más, csak ne politika. Félreértés ne essék, elismerem én azokat, akik ezzel foglalkoznak, de én nem, szóval hülye vagyok hozzá na. Egyszerűen nincs nekem ahhoz lelki energiám, hogy naponta elolvassak 20 posztot, amiben van 50 név amit meg kell jegyeznem, hogy ki hol sikkasztott, ahhoz hogy képben legyek..

Hamar rájöttünk, hogy hiába akarunk mi itt nagy kúltur forradalmat, és napi kontentet az oldalra a kisvárosi, "vidéki" dolgokról, egyszerűen minden Pesten történik. Ha lemond Gyurcsán az is Pesten van, ha BKV botrány van az is Pesten van, szóval itt "falun" max az lehet a hír, hogy még 30cm-et jött a Duna és holnap már ladikkal megyünk suliba.
Győrbe sajnos - nagyon leegyszerűsítve - nincsen más mint a már sokszor elismételt Edda koncert és Barokk esküvő. 
Ma viszont volt nagyszerű, nagyzenekaros Széchényi tér átadó kocert. Ez mondjuk lehetne hír - áh.. ugyan már.. - de az alterbog elsősorban szerintem a fiatalokat célozná meg. És ilyen szempontból ha megnézed, hogy hány 35 év alatti volt a téren.. Hát százalékba szerintem max 10-15% a népnek, de lehet hogy még sokat mondtam. 
Nem ez a lényeg, hanem az, hogy ez nem egy ifjusági program na.

A nagy meeting nem sokra vezetett. A második sör után előjöt a barátok közt téma, meg a rosszban jó, aztán meg még jobban elkalandoztunk.

Végre megismertem Myllert is. Lassan fél éve már "ismerjük" egymást blog szinten, meg facebookról, de eddig ez volt az összes ismeretség. Ma ő is ott volt, szóval végre arcot is tudok a névhez kötni. Kaptam tőle menő matricákat is, szóval most nagy a heppiness, mert ilyenekre fájt a fogam már pár hónapja.

Más történés nincs. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr912059576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása