Végre oké

2010.06.04. 18:00

 Ma egész fasza napom van. Még Póda se tudta elbaszni a köcsögösködésével. Rövidített órák, délben már ittho voltam. Pontosabban a mamánál. Volt fincsi ebéd, dumáltunk. Erre majd még este kitérek, mert azért neki is vannak ám érdekes elvei. A mai fő téma húzása az volt hogy igaziból az MSZP csak zsidókból áll. Este majd kifejtem az egészet. 

Itthon is elvagyok. Anyám ugyan hazajött, sőt még egy polót is hozott nekem, kivételesen a méretemben, szóval most kénytelen vagyok úgy csinálni, mint aki szereti. Viszont ahogy behozta.. Épp aludtam, bejöün, rámtöri az ajtót, és megkérdezi: ALSZOL?! Válaszoltam miközben épp viszaszippantottam a takaróról egy deci nyálat, hogy "igen alszom... zzzzz.. zzz.." Erre nekiállt mesélni hogy mi volt. Nem tudom meddig mesélt, mert 10 perc után már újra aludtam. Azt hiszem ez lesz a jó megoldás ha beszélgetni akar majd velem. Hirtelen elalszok.

Jött családi pótlék is, szóval most nagy heppiness van. Komolyan mondom már kezdem úgy érezni magam, mint valami cigány család. Egész hónapban a családi pótlékot várom.. Igaziból azért, mert ilyenkor arra költöm el amire szerintem kell. Mert ugye én veszem fel rendszerint. Szóval vettem mindenféle kaját, fogkrémet, sampont, vizkőírtó cuccot, mert az is elfoygott prá napja, meg épp ami kellett itthon. Szóval most minden oké.

Most megyek Nikihez, szóval majd este re, addig kitartás. Majd jövök. Holnap meg Judit, oh yeah! Talán még ma késő este, de ezt ne kiabáljuk el..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr272056787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása