Review :: Gery buli

2010.05.30. 19:24

 Tegnap este meg Gerynél voltunk, azért nem voltam olyan hű de aktív. 
A buli előtt Nikihez mentem, aztán onnan mentünk át Geryhez. Már voltunk páran, szóval körbeköszöntünk mindenkinek. Elég fura volt, mert csupa nagyon menő ember volt, akiknek csak füvezős történeteik voltak. Érdekes módon a történetek közben sokszor elakadtak.. ..mintha még ők se tudnák, hogy mi a történet vége.
Én nagyon jól szórakoztam rajta. Soha nem értettem ezeket, a nagyon arc, raj vagyok emberket. A cigit úgy szívták, mintha muszáj lett volna, persze hozzátéve, hogy persze általában "tépünk". Átlag életkor kb 16.

A buli szokás szerint ment. Jöttek a fiatalok és ittak. Én előszőr nem is találtam alkoholmentes piát az asztalon. Úgy kellett a garázsból kikommandóznom egy iceteát. Volt pizza, meg sütöttünk szalonnát, amit aztán nem is ettem meg mindet, de ez most mindegy..

Ott volt Balázs és Gergő is, szóval volt kivel beszélgetnem Niki mellett. Persze voltak ott mások is, akiket ismertem, de mindenkinek megvolt a saját bandája. 
Talán pont ezért furák nekem a Gery féle bulik. Nálunk mindig van egy összeszokott banda, Gerynél viszont mindig új arcok vannak. Vagy nem tudom. Nincs még összeszokva szerintem. 

Este persze beindult az élet.. A pia megtette hatását és elindult a Vuk futam. Volt aki pár óráig bizonygatta magát, hogy neki nem kell, aztán mégis sikerült.. Volt aki simán odaköpte az ágymellé, és volt aki kultúráltan kiült a ház elé, és odahányt. A legszebb mégis az volt, aki körbehányta a bokrokat a házkörül.

Mi fent közben nagyon jól elvoltunk. Icetea, szotyi és dumálás. Közbe volt program is, mert a gép le volt kódolva, és unalmas perceinkben próbáltuk feltörni. Persze randomra jelszavakat találgatni nem a legjobb módszer feltörni akármit is..
Közben jöttek még mindenféle menő arcok, akiket nem nagyon ismertünk, de ők is nagyon menők voltak.

Mi kb 2:20 körül indultunk el. Parcsa is velünk tartott egy ideig, de aztán levált. Nikit még hazakisértem, aztán indultam haza. 
Itthon még egy rész lost, aztán szunya.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr962042929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása