Tegnap ugye jöttek Somiék, Csabi, meg Bojki és import improra mentünk, hogy ott találkozunk. Még Orsival is találkoztam, mert mint kiderült, most már ő is játszik mostanában. Elég jól nyomta, bár az látszott rajta, hogy még nagyon izgul.
Az előadás elég jó volt, bár voltak benne erőltetett részek...

A nagy előadás után Somiékkal indultunk meg, de aztán Csabiék hamar leváltak, szóval Tamással maradtam és a barátaival. Elég érdekes társaság volt. Hamar nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem az én bandám. Amúgy si találkozni akartam Bojkival meg Orsival, szóval megpattantam és átmentem a Vendelinbe. Itt már nagyban zajlott az élet, csupa olyan arcokkal, akiket ismerek. 
Hamar lespanoltam az impros arcokkal, szóval velük lógtam egész este. Dartsoztunk, meg söröztünk. Ez volt a program. Gigi biztosította a folyamatos piautánpótlásomat, mert "üzleti üygekről" is beszéltünk. Van egy másik projectjük, amihez kell neki egy ember, és a Bojek engem ajánlott be. Szóval "stay tuned", majd írom ha tudok még valamit.

Hamar éjfél lett, és zárt a mesebazár. Zsoltnak (Boldi) volt a születésnapja. Megdöbentő módón csak a 20. Én simán kinéztem 24-25 nek, de gondolom csak a szakáll miatt.
Az egész Bagázs indult laposra megünnepelni Balázs születésnapját. Jött Pingi, Bojki, Zsolt, Gigi és még egy páran, akiknek nem tudom a nevét. Zsolttal hamar jóba lettünk. Egy közös pisilés után a tenniszpálya mellett spanok lettünk. 
Laposra nem akartam bemenni, érthető okok miatt, de hamar meggyőztek, hogy jó lesz és úgyse bent leszünk, hanem a hátsó kinti részen. 
Macifröccsözés volt. Marha jól eldumáltunk. Pingivel is lespanoltam, Gigivel még ugye vendelinben. 

Szereztem magamnak egy impros plakátot is, aminek az a különlegessége, hogy limitált. Magyarul nincs több belőle, az enyém az utolsó.
Hazafelé már rendben voltam, de nem volt gáz. Aztán itthon már érdekesebbre váltottaka  dolgok. 
Reggelre cefetül lettem. Azóta is csak faltonként eszem. Nem hiszem hogy a pia lehet a háttérben. Ennyit azért nem ittam. Most már tudok rendesen enni - legalábbi az utóbbi fél órában nem hánytam.
Ma nem tudom mennyire leszek online, mert még hivatalos vagyok máshova is, de még nem tudom mi lesz. Ha így maradok, akkor elmegyek, de ha rosszabbra fordul, akkor itthon lesz pihenő.
Majd még jövök.

off
olyan ötletem támadt, hogy a lostból kiírom az érdekes és plusz jelentéstartalommal bíró monológokat, párbeszédeket esetleg képeket. ennyi. ez csak így kikivánkozott belőlem.
on

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr222040308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása