Review :: Andi névnap

2010.04.24. 11:24

 

Tegnap volt a napja, hogy összeültünk páran Andi névnapján ünnepelendő. A dolgok persze nem zajlottak simán, szóval végül az ünnepelt ment el elsőnek.
Az egyik szervező meg nem ért rá érthetetlen okok miatt.. Az összejövetel hátralevő része se volt izgalmaktól mentes. Olyan emberek keveredtek ide, akikről nem is tudtam, hogy meghívtam őket..
Andi után csak Julcsit sajnáltam már, mert ő meg egyedül maradt. Bedobtuk a mélyvízbe rögtön, Szilágyi se kímélte - csak úgy mint a többiek.
A hangulat amúgy jó volt. Fogyott a bor, a söt, a vadász, tequila, és valami jégernek becézett istencsapása is. Éjfélig bírtuk, aztán mindenki ment. Voltak akik elöbb szállíingóztak.
Akik itt voltak: Andi, Balage, Szilágyi, Kömi, Cinky, Gery, Gabcy, Máté, Ceka, Tünde, Julcsi, Peti, Patrik, és én.
Pár képet is csináltunk, de a fele még Julcsinál van. Majd jól elkérem tőle és akkor updatebe mennek majd fel. Ízelítőnek Balage képét ajánlom:

:D on Twitpic

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr731995220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kömi 2010.04.24. 12:51:14

Megtiszteltük Andit a jelenlétünkkel... ha ő nem is minket^ ^

nemecsek júlia 2010.04.24. 13:26:29

ahogy nézem ezt a hosszas felsorolást, Julcsyként jobban mutatnék. amúgy,én abszolút elvoltam, nem volt itt semmi mély víz :) Andi miatt bosszankodtam is (és ennek hangot is adtam - bocsi Balázs :), de majd máskor ;) és köszönöm, a hazafele úttól eltekintve jó kis este volt.
süti beállítások módosítása