Suli :: 2010 04 08

2010.04.08. 23:47

Arra gondoltam, hogy milyen vicces lenne - csak viccelek - ha a today posztok mellett lenne suli poszt is. Pont annyi értelme van mint a today posztoknak - semmi. Igaziból a statok azt mutatják, hogy a nézők kis százalékát érdekli, hogy mi történt velem suliban. Ennek ellenére mivel nekem meg ki kell adnom magamból a sok hülyeséget ezért most (is) jól leirom, hogy mi is volt ma suliba.
Marketing órán kaptam egy random ötöst. Senki nem készült dogára, mint ahogy én sem. A kérdésekre megpróbáltam logikusan válaszolni  - mert szerintem lehetett, és láss csodát kaptam rá ötöst.
Matekon irhattunk volna a körből - koordináta geometria - ami tök buli lett volna, mert mi hárman: Andi, Klau és én egy kis anyagból írtunk volna, kb 20 percben, erre a lányok lebszélték Pódát, mert hogy akkor sok anyagról lemaradunk. végül Póda elhite, persze akkor már Andinak is leesett, hogy most rontotta el a tök sima dogánkat. Mindegy,  talán nem halunk bele, csak így meg háromszor annyi anyagból írunk majd 1 hét kihagyás után.
Törin semmi.
Aztán volt nagy összeveszés Andival, mert hogy miért nem maradok bent suliban prezentációt csinálni. Én meg mondtam hogy suli utánra beszéltük meg nálunk. Igaziból szerintem elbeszéltünk egymás mellett, ez lehetett az oka a dolognak, vagy nem tudom. Lényeg hogy én nem tudtam bentmaradni suliban, ő meg kurvára nem akart még suli után kijönni hozzám.
Volt itt Niki is. Szét röhögtük magunkat. Nagyon jó volt. Szombaton még találkozunk, aztán vasárnap meg irány olaszország. Még nem tudom, hogy onnan hogy fogom tartani a kapcsolatot veletek, de ha lesz wifi ígérem hogy naponta tartok majd élménybeszámolót.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: suli

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr141995320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása