Bringa

2010.03.30. 22:15

Ma voltam egyet bringázni. Most hogy már jóidő van nagyon durván megjött hozzá a kedvem, csak soha nem volt időm/energiám rendesen elmenni egyet. Mostanság hulla vagyok. Ma elaludtam angolon is de ezt már írtam. Szóval ma hazajöttem és nem csináltam semmit. Aludtam 2 órát és már nagyon kellett. Persze Cinky ma is keresett és nem haragszom rá, vagy semmi, csak tényleg elég Murphy hogy mindig akkor keres valaki mikor pihenni akarok egy pár órát.
Már nagyon cserregett szegény bringa, szóval gondoltam adok neki egy kis proteksönt - nyomtam rá pár korty olajat és nagyon megköszönte. Semmi zaj, semmi nyöszörgés, csak a selymes gurulás. Isteni.
Voltam erre-arra és jó volt. Telo be a fülbe, kis hangerő. A világ kizár rész nem volt meg, mert a telom fülese olyan müanyag hogy csak na, és simán behallatszik minden, hiába hangosítom föl akármennyire. A fülem az szétreped, de le nem szigetel. Annyi baj legyen, legalább hallom, ha épp rámdudálnak.

Szerző: weinie4

2 komment

Címkék: sport bringa

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr731995295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2010.03.30. 21:43:07

amugy amikor bringázni mész akkor csak cirkálsz, vagy ugratsz meg ilyenek is? én is most vasárnap mentem el tekerni annak örömére hogy megcsináltam a hátsókereket, de a teleszkópom még mindig nyekereg de a faszomnak sincs kedve rendesen beolajozni :/ szigetelésre meg purhab ;)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.30. 22:16:58

inkáb csak cirkálok. ha nagyon pörgős zene megy hajlamos vagyok padkákat beugrani meg ilyenek, de semmi durva. leszoktam az ugribugriról. már majdnem közönséges bringás vagyok
süti beállítások módosítása