Na jó ez azért túlzás, de megjelentem egy újságban. Pontosabban egy alterblogos kommentem. Konkrétan a Városi tükörben. Nagyon meglepődtem, hogy benne vagyok, mert nem volt egy túl erős komment, vagy mondjuk inkább úgy hogy ha válogatni kell a kommentjeim közül, akkor nem ezt rakom be. De mivel ez volt az egyetlen az élményfürdősök között ezért ez került be. Nade nem is ez a lényeg.
Viszont kicsit paráztam, mert reggel mondta Ikrény hogy látott benne, na mondom fasza, mama meglátja, tuti kinyír. Már csak azért is mert mi az hogy én "egy kommunista" lapban szereplek, mint vélemény nyilvánító, és ráadásul ő ellene beszéltem, mert a nyugdíjasokat becsméreltük épp a cikkben - pontosabban azt, hogy miért kapnak 28 millióért uszodabérletet a nyugdíjasok a költségvetésből.. Lett volna kioktatás azt hiszem. * Aztán rájöttem, hogy a mama nem tudja hogy weinie4 néven "publikálok", szóval nem  lehet baj. Ámde! Hazajövök, mivel fogad anyám? Láttam bentvagy az újságban. Én már ugye végkép nem tudtam elképzelni, hogy milyen formában lehet benne, mert mindenki mondta, hogy látott, de én meg nem tudtam hogy hol vagy miképp. Az előadás módokból délutánra már úgy tűnt, hogy legalább címlapon van a kommentem 75-ös betűmérettel, mert anyu is adta volna elő, mintha legalább akkora hír lenne, mint amikor Gyurcsány lemondott.
Aztán megnéztem az újságot: a sarkában hozzászólások címszóval ott van  2 sorban.
Szóval megcsapott a népszerűség szele.
Nade most már elég az önfényezésből. A cikket itt lehet checkolni, aki akarja.

* Ma mama azért is kioktatott, mert 10 fokba nem télikabát volt rajtam, hanem tavaszi. 10 éve ezzel basztatnak, hogy nem öltözök fel normálisan, de az fel se merül bennük, hogy 10 éve azért öltözök így mert így érzem magam jól. Nyilván ha fáznék, mint a harapósló, akkor nem járnék polóban suliba nem? Vagy ez csak nekem logikus, hogy az ember annyi ruhát vesz fel, amiben jól éri magát - nem fagy meg és nem is izzad meg. Na mindegy. Én vagyok a hülye, meg én ezt még nemérthetem, mert ostoba vagyok, de majd ha én is 60 éves leszek, akkor rájövök, hogy nekik milyen igazuk volt. Addig meg öltözzek fel. Ez volt a jelmondat. Persze az mindegy hogy 2 pulcsi és télikabát alatt csak tízszer izzadok le míg beérek suliba.
Ezek a mai fiatalok..

Szerző: weinie4

2 komment

Címkék: család bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr551994810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.03.06. 20:49:14

Ezek szerint életben maradtál, mamád nem tud a cikkről :D Vagy tud róla, és lassan ható mérget adott neked, hogy megkínozzon a bűnöd miatt green

Gerely 2010.03.06. 23:36:25

mamád minek olvasna kommancs ujságot? ^^
süti beállítások módosítása