Bridge - GinTonic

2010.02.27. 17:42

Bocsi, hoyg tegnap nem jöttem, de annak is megvolt az oka. Történt ugyanis, hogy suliba kaptam egy smst régi barátomtól Somtamtól, hogy ha telefon kompatibilis vagyok akkor hivjam már fel. Hazaértem és már elég későn hívtam, mert elötte még mamánál is voltam, és már azt hittem hogy későn hívom, mert talán már itt sincs Győrben, de mint kiderült még le se jött.
A terv az volt hogy lejön, mert még volt nála egy rakat könyvtári könyv és le kell adnia. Kitaláltuk, hogy mivel ő is akar jönni impróra ezért majd ott találkozunk, mert még nem tudja fixre hogy mikor ér ide.
Imprón elvileg találkoztam volna Vandával és Csillával, de nem volt sehol senki. Azért feltaláltam magam, leültem, beszéltem Bojekkel, néztem az előadást aztán végülis befutott Somtam is. Jó votl újra látni. A szokásos laza szerelés és a hülye vigyorgás :D
Hozott nekem ajándékot is: 4db polót - meg lettem ruházva. Mert magának akarta megvenni őket, de túl kicsik voltak rá - szerinte azért mert túl izmos - szerintem meg a sörhas - és ezért inkább megvette nekem. Igazság szerint kurvajópolók azt kell hogy mondjam. Az egyik piros alapon egy cimke amire az van ráírva hogy: if found return to pub :D Kurva nagy :D Van egy mustangos is, az is elég kedvenc. Van egy "i love feminists and cute lesbians" meg egy foot soldier feliratú. Mindegyik elég hülyén néz ki, pont az én stílusom.
Impró után találkoztunk Sophieval. Örültem neki, hogy végre tudtunk találkozni, de aztán a nagy öröm hamar odébbállt, mert ahogy leültünk Wansörbe a sörünk-vodkanarancsunk-pláinkánk mellé rögtön csörgött a mobilja, hogy hol van - a barátja volt - mert mint kiderütl elfelejtette. Epic fail. Utána Somival dumáltunk kicsit, megittuk a maradék sörünket.
Go haza, lepakoltunk, közbe Bojek is csatlakozott hozzánk. Még kajáltam, meg anyutól kaptunk absinthot és úgy döntöttünk, hogy alapozni pont jó lesz. Megittuk, ahogy kell - meggyújtva.
Aztán kb 12:30 felé elindultunk Bridgebe. Útközben Bojek még kajált egyet a döneresnél, aztán kb 1:00 re oda is értünk Bridgebe. Somtam meghívott a belépőre, amit igaziból nem bántam, mert az utóbbi hetekben nem vagyok eleresztve. Zrásig sikerült is maradni, közbe gin tonic volt a sláger. 4-5db után már kellőképpen elengedtem magam és egy gyenge pillanatomban, mikor a Placebo - Every me every you szólalt meg kegyetlenül betámadtuk a táncteret. Bojek közbe nőzött, szóval Somtammal nyomultunk. Faja volt. Ja hozzá kell tenni, hogy ahogy beraktuk a cuccunkat a ruhatárba a srác megdícsérte a "return to pub.." polómat. Somtam persze majd kitért a hitéből, hogy rögtön az első ember megdícséri, holott az az ő polója lenne :D
Csocsóztak is a srávok, de én nem vagyok túl erős úgyhogy én csak személő voltam.
Záráskor hazaindultunk, aztán el is feküdtünk itthon. Elterveztük, hogy faszát fogunk reggelizni, de aztán sikerült 12 körül felkelni, szóval nem sok maradt a tervből. Hozzá kell tennem, hogy egyszer megyek el bulizni, akkor is másnap reggel 8 kor telefonon keresnek. Ilyen névnapi emlékeztető szar is cserregett a mobilomon, meg felhívtak egyébként is, de mire felvettem volna, hát nem letette a galád..?
Gyorsan lezuhanyoztunk, még dumáltunk egy sort, és megnéztük a Kurvák és Kamionosok buli képeit neten aztán nekiálltunk ebédelni is.
Ebéd után árkádoltunk. Széjjel van a lábam. Árkád után meki aztán könnyes búcsút vettünk  egymástól. Fasza naap volt. Somtam azért fel tudja dobni a hangulatot ha idekeveredik Győrbe. Talán jön szülinapomra is. Bojeknek is kiadtam utasításba hogy itt a helye. Remélem az is jó lesz. Arra is meg kell írnom a meghívókat, vagy mi.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr581995402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása